טיולים סביב איזור הכנרת

דמיינו מקום שבו היסטוריה, תרבות ויופי טבעי עוצר נשימה מתנגשים ויוצרים חוויה בלתי נשכחת – זהו אזור הכנרת.

ממוקמת בצפון הארץ, הכנרת, הידועה גם בשם 'כנרת', מבטיחה לקחת אתכם למסע בזמן ובמרחב, ומציעה שפע של פעילויות ואטרקציות. מסיורים בסירה הגולשת על פני המים המדהימים ועד לחקור את האתרים התנ"כיים בעלי שורשים היסטוריים ודתיים משמעותיים, יש משהו לכל אחד. האזור מתהדר גם בהיצע קולינרי מענג, חוויות תרבותיות ונופים שומטי לסת, המאפשרים לכם לטבול את עצמכם באופן מלא במארג העשיר של פלאי הכנרת. אז בלי עיכובים נוספים, בואו נצלול לתוך שלל הסיורים שובי הלב סביב הכנרת שמחכים לכם לגילוי.

סיורים בסירה בכנרת

הכנרת, המכונה באנגלית הכנרת, היא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד בשל חשיבותה ההיסטורית והדתית, כמו גם יופייה הטבעי והשליו. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את הכנרת היא על ידי סיור בסירה, אשר לא רק מאפשר לכם ליהנות מהמראות המרהיבים סביב האגם, אלא גם מספק הזדמנות ללמוד על ההיסטוריה והתרבות העשירה של האזור.

ישנן חברות רבות המציעות סיורים בסירה בכנרת, עם מגוון חבילות המתאימות להעדפות ותקציבים שונים. חלק מהאפשרויות הפופולריות ביותר כוללות סירות עץ מסורתיות המשכפלות את העיצוב של ספינות דיג מהמאה הראשונה, סירות ממונעות מודרניות עם מגוון שירותים, ואפילו יאכטות מפוארות למי שמחפש חווית פרימיום. כל חברה מציעה תכונות ומסלולים ייחודיים המספקים תחומי עניין מגוונים, כגון סיורים קולינריים בסירה, הפלגות שקיעה וטיולים היסטוריים מודרכים.

במהלך סיור בסירת כנרת, תוכלו לצפות למצגת אינפורמטיבית ומבדרת על האזור המקומי ומשמעותו ההיסטורית. סירות מצוידות לעתים קרובות במקומות ישיבה נוחים, צל וכיבוד, מה שמבטיח חוויה נעימה לכולם. בנוסף, לרוב החברות יש אמצעי בטיחות מחמירים, כולל אנשי צוות מנוסים ומורשים, אפודי הצלה וציוד חירום, כדי להבטיח שחווית הסיור בסירה שלכם תהיה מהנה ונטולת דאגות.

לסיכום, סיור בסירה בכנרת מבטיח לכם לא רק ליהנות מהנופים הציוריים של האגם וסביבתו, אלא גם לקבל הצצה להיסטוריה ולתרבות המרתקות של האזור. סיור בסירה בכנרת צריך להיות ברשימת המטלות של כל מבקר בעת ביקור בכנרת.

חקר אתרים תנ"כיים סביב הכנרת

לכנרת, הידועה גם בשם כנרת, חשיבות רבה בהיסטוריה המקראית, והיא משמשת רקע לסיפורים וניסים רבים המתוארים בברית החדשה. האזור סביב האגם היפה הוא ביתם של מספר אתרים קדושים בעלי חשיבות עצומה למאמיני הנצרות, היהדות והאיסלאם. בחלק זה, נעמיק בכמה מהמקומות העשירים מבחינה היסטורית הללו, כולל טבחה, כפר נחום והר האושר, ונדון במשמעות הדתית של כל אתר, בסיורים המודרכים הזמינים וכיצד המבקרים יכולים להפיק תועלת מרבית מחוויות מעשירות מבחינה רוחנית אלה.

טבחה

טבחה הוא המקום שבו מאמינים שישו ביצע את נס הכפל של כיכרות הלחם והדגים, כמו גם הופיע בפני תלמידיו לאחר תחייתו. כנסיית הכפל המודרנית ניצבת במקום זה, ובה רצפת פסיפס מעודנת המתוארכת ככל הנראה למאה ה-5 לספירה. כנסיית הבכורה הסמוכה של פטרוס הקדוש מנציחה אירוע תנ"כי נוסף שבו ישוע העניק את הנהגת תלמידיו לפטרוס.

כפר נחום

כפר נחום, הידוע גם בשם כפר נחום, הוא כפר דייגים על החוף הצפוני של הכנרת ששימש כמרכז שירותו של ישו. אומרים שרבים מהניסים ותורתו התרחשו באזור זה. בית הכנסת העתיק באתר מחובר לבית פטרוס הקדוש, שם התגורר ישו בתקופתו בכפר נחום. כיום ניתן לבקר בכנסייה הפרנציסקנית של בית פטרוס הקדוש ובכנסייה היוונית אורתודוקסית של השליחים הקדושים.

הר האושר

הר האושר, הממוקם על גבעה המשקיפה על הכנרת, הוא האמין להיות המקום שבו ישו נשא את הדרשה המפורסמת על ההר. כנסייה יפהפייה שתוכננה על ידי האדריכל אנטוניו ברלוצי ניצבת כעת על ראש גבעה שלווה זו, המציעה נופים עוצרי נשימה של האגם והנופים שמסביב.

מבקרים המתעניינים בהיסטוריה הדתית של הכנרת יכולים לבחור מתוך מגוון סיורים מודרכים, פרטיים וקבוצתיים, המותאמים להעדפות ולתקציבים שונים. סיורים אלה מכסים את האתרים התנ"כיים העיקריים סביב האגם וכוללים לעתים קרובות תחבורה, ארוחות ומדריכים מקצועיים עם ידע מעמיק על ההיסטוריה והמשמעות של האזור.

סיור באתרים קדושים אלה סביב הכנרת מספק חוויה סוחפת ומאירת עיניים לכל מי שמתעניין במורשת ההיסטורית והדתית של האזור. כאשר אתם משוטטים בנופים עתיקים אלה, תמצאו את עצמכם מועברים אחורה בזמן ותשיגו הבנה והערכה עמוקות יותר לאירועים שהתרחשו כאן לפני אלפיים שנה.

גלו את האטרקציות שקרובות לכנרת

האזור הסובב את הכנרת מתהדר בשפע של אטרקציות תיירותיות המספקות מגוון רחב של תחומי עניין. מאתרים היסטוריים ועד פלאי טבע וחוויות תרבותיות, המבקרים יכולים לטבול את עצמם בשטיח העשיר של האזור.

אחת האטרקציות המשמעותיות בקרבת האגם היא חמי טבריה, הידועים בסגולות הריפוי שלהם. מאמינים כי הם נמצאים בשימוש מאז ימי קדם, המים התרמיים מספקים חוויה מפוארת ומרגיעה למטיילים. ההיסטוריה העשירה של מעיינות אלה מוסיפה רובד נוסף של קסם לביקור מפנק ממילא.

יעד חובה נוסף סביב הכנרת הוא מוזיאון יגאל אלון. המוזיאון שובה הלב הזה הוא ביתה של "סירת הגליל העתיק", שנקברה בבוץ הים והתגלתה עם ירידת מפלס המים. התערוכה מציגה מבט מסקרן על ההיסטוריה של האזור ועל התפקיד שמילאה בו הכנרת.

צאו למסע אחורה בזמן בגן הלאומי חמת טבריה, המציג לראווה את ההיסטוריה העשירה של האזור. גלו את השרידים הביזנטיים שהשתמרו להפליא, את מוזיאון המורשת הספרדית ואת בית הכנסת עץ החיים מהמאה ה-17, השוכנים כולם בסביבה ציורית.

לאוהבי הטבע, רמת הגולן היא יעד חובה לביקור. האזור ידוע ביופיו הטבעי ובהיסטוריה העשירה שלו. שבילים מתפתלים דרך נופים עוצרי נשימה, חושפים מפלים נסתרים ונופים מעוררי השתאות. יתר על כן, ברמת הגולן נמצא גם מפעל השוקולד הפופולרי דה קרינה, מושלם לסיפוק תאוות המתוק שלכם בתוך הנוף המדהים.

כאשר אתם מטיילים ברחבי הכנרת, זכרו להתפנק בקניות מזכרות, שכן האזור מציע מוצרים ייחודיים בעבודת יד ומלאכת יד אותנטית. רכישת הפריטים הללו מאפשרת לכם לקחת איתכם חתיכה קטנה מהכנרת הביתה, ומשמשת תזכורת לטיול בלתי נשכח.

לסיכום, האזורים הסובבים את הכנרת מציעים שפע של אטרקציות, מפלאי טבע ועד חוויות תרבותיות, המבטיחים שכל מבקר יוכל למצוא משהו שירתק ויעורר בהם השראה.

צפו בנופים מרהיבים סביב הכנרת

הכנרת, הידועה ביופייה הטבעי המדהים ובהיסטוריה העשירה שלה, מתגאה במספר נקודות תצפית המספקות נופים בלתי נשכחים של הטופוגרפיה הייחודית. עם מגוון רחב של נופים ומאפיינים גיאוגרפיים, יש הרבה מה לחקור.

נקודות תצפית והרים סמוכים

לנופים פנורמיים עוצרי נשימה של האגם והסביבה, כדאי לבקר במספר נקודות תצפית ובהרים הסמוכים. אחד המקומות הפופולריים ביותר הוא צוקי ארבל, הממוקם בתוך גן לאומי ושמורת טבע ארבל. הצוקים מציעים שילוב של היסטוריה ויופי טבעי, ומקבלים את פני המבקרים עם נוף מרהיב המשתרע מרמת הגולן ועד טבריה הסמוכה. מיקום בולט נוסף הוא הר בנטל, הר געש נכחד המספק נופים מרהיבים של רמת הגולן, החרמון, ואפילו מעבר לגבול לסוריה.

הזמנים הטובים ביותר לבקר

כדי להעריך באופן מלא את היופי של סביבת הכנרת, תזמון הוא חיוני. שעות הבוקר המוקדמות ושעות אחר הצהריים המאוחרות מציעות הזדמנות לחזות במחזה צבעוני, כאשר קרני השמש צובעות את הנוף בגוונים חמים. ערבי החורף, לעומת זאת, עשויים להשאיר את ההרים נוצצים בשלג, בעוד פריחת האביב מעטרת את הכפר.

תופעות גיאולוגיות

הטופוגרפיה סביב הכנרת מעוצבת על ידי תופעות גיאולוגיות ייחודיות, כמו נהר הירדן ועמק החולה. לדוגמה, עמק החולה הוא נקודת עצירה חיונית עבור מאות מיליוני ציפורים נודדות מדי שנה, מה שמוסיף ליופיו ולקסמו של האזור. נהר הירדן האדיר מחבר בין הכנרת לים המלח ויוצר מסדרון שופע התומך במגוון ביולוגי עשיר ומשמש מקור מים חיוני באזור.

אתרי צפרות

הודות לחיי הצפרות המגוונים של האזור, חובבי הצפרות נהנים מחוויה בלתי נשכחת. שמורת הטבע החולה, הממוקמת בתוך עמק החולה, היא אתר כזה. שמורת טבע זו, המציעה סיורים מודרכים ונקודות תצפית, מארחת מגוון מדהים של ציפורים, כולל עגורים, שקנאים וחסידות. לראות את היצורים המלכותיים הללו בסביבתם הטבעית, כשברקע הנוף עוצר הנשימה של הכנרת, זו חוויה שאין דומה לה.

לסיכום, נופיה הסובבים את הכנרת מספקים חגיגה ויזואלית שמבטיחה לרתק את ליבם ומוחם של המבקרים, לעורר את הנפש ולעורר תחושה עמוקה של שלווה. מצוקים נישאים וגבעות מתגלגלות ועד עמקים מוריקים ואתרי צפרות ציוריים, האזור שופע נופים מרהיבים, הממתינים שיחקרו אותם ויהתענגו עליהם.

טבילה בחוויות תרבותיות סביב הכנרת

אזור הכנרת מציע שפע של חוויות תרבותיות מגוונות למטיילים בהן. מפסטיבלים מרתקים ועד תענוגות קולינריים מסורתיים, המבקרים יכולים לקבל הבנה עמוקה יותר של המנהגים ואורח החיים המקומיים. כשתסיירו באזור, תמצאו הזדמנויות רבות לטבול את עצמכם במפגשים תרבותיים ייחודיים אלה, שישאירו אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים והערכה גדולה יותר לאזור היסטורי זה.

חגיגות ואירועים עונתיים

סביב הכנרת, פסטיבלים שונים חוגגים היבטים שונים של התרבות המקומית לאורך כל השנה. דוגמה אחת היא פסטיבל מסיק הזיתים, שבו המבקרים יכולים להשתתף בתהליך המסורתי של איסוף וכבישת זיתים. אירוע בולט נוסף הוא פסטיבל ים המוזיקה, המציג מגוון רחב של ז'אנרים וסגנונות מוסיקליים במקומות שונים ברחבי האזור. השתתפות באירועים אלה מאפשרת לכם לקבל תובנות חדשות על המורשת התרבותית העשירה של הכנרת והקהילות הסובבות אותה.

לחקור את המטבח הדרוזי הייחודי

כשתטיילו באזור, תהיה לכם הזדמנות לטעום מהמטבח הדרוזי המסורתי, המאופיין בשימוש במרכיבים טריים מקומיים ובתבלינים ארומטיים. מספר מסעדות באזור מגישות מנות אותנטיות, המעניקות למבקרים חוויה קולינרית ייחודית וטעימה שלא ניתן לשחזר במקומות אחרים. אם אתם מעוניינים להעמיק בגסטרונומיה המקומית, שקלו להשתתף בסדנת בישול או בשיעור שמעבירים שפים דרוזים. דרך זה, אתה יכול ללמוד עוד על טכניקות ייחודיות וטעמים שהופכים את המטבח הזה כל כך מיוחד.

ביקור בכפר התלמודי בקצרין

להצצה מרתקת לעברו של האזור, תכננו ביקור בכפר התלמודי בקצרין. אתר משוחזר בקפידה זה מציג כיצד אנשים בעבר חיו באזור זה בתקופת התלמוד. כשתסתובבו בכפר, תראו מבנים, חפצים וסדנאות שהשתמרו היטב ומספקים חוויה סוחפת שאין דומה לה בשום סיור במוזיאון. בסוף הביקור שלכם, תרכשו הבנה עמוקה יותר של אורח החיים והתרבות של התושבים העתיקים של האזור.

סיור בכנסייה הקופטית בכפר נחום

בכפר נחום, הכנסייה הקופטית מציעה הזדמנות ללמוד על ההיסטוריה והמנהגים הדתיים המקומיים. כאן תוכלו לחזות ביצירות אמנות דתיות בנות מאות שנים ובאלמנטים אדריכליים המספקים מבט נדיר על המסורות הנוצריות של האזור. סיור בכנסייה ובשטחה מציג חוויה רוחנית מעשירה למבקרים המתעניינים בהיסטוריה דתית ובמרחבים מקודשים.

טעימת יינות מקומיים ביקבי האזור

לבסוף, הן לחובבי יין והן לחובבי מזדמן, אזור הכנרת מתהדר במספר יקבים המייצרים בצירים יוצאי דופן תוך שימוש בטרואר הייחודי של האזור. יציאה לסיור טעימות יין מאפשרת לכם לטעום את ההיצע המענג הזה וללמוד עוד על תעשיית היין המקומית. זוהי דרך נפלאה לסיים את החקירה התרבותית שלך באזור קסום זה.

לסיכום, הכנרת מציעה שפע של חוויות תרבותיות להעשרת הביקור שלכם. החל מעיסוק במנהגים מסורתיים וכלה בהתענגות על המטבח והיינות המקומיים, טבילה בחוויות אלה תשאיר אתכם עם הערכה עמוקה למורשת התרבותית ולאורח החיים של האזור.

הסצנה הקולינרית הטעימה של אזור הכנרת

אזור הכנרת מציע סצנה קולינרית מגוונת שתספק את טעמם של המקומיים והתיירים כאחד. עם שילוב מענג של מנות דגים מקומיות, מטבח ישראלי אותנטי ושילוב של מנות בינלאומיות, האוכל באזור מבטיח חוויה גסטרונומית בלתי נשכחת. מדור זה מתעמק במיטב המסעדות ובתי הקפה הקטנים שתוכלו למצוא ברחבי הכנרת והעיר טבריה הסמוכה, תוך מתן מענה לתקציבים והעדפות שונות.

מנות דגים מקומיות ומטבח ישראלי

בעת ביקור בכנרת, חשוב להתפנק עם מנות הדגים המקומיות, כאשר דגי סנט פיטר הם בחירה פופולרית. מספר מסעדות לאורך קו החוף מגישות את הדג הטרי הזה, צלוי או מטוגן לשלמות, ולעתים קרובות מלווה במבחר סלטים ומטבלים ישראליים. מלבד מנות דגים, תוכלו גם להתענג על טעמו של המטבח הישראלי המסורתי, הכולל חומוס, פלאפל, שקשוקה ושאר מגשי מזטים.

אפשרויות מטבח בינלאומי

עבור אלה החושקים בטעמים מהבית או רוצים לחקור את המטבח העולמי, מסעדות רבות באזור מציעות מבחר רחב של מנות בינלאומיות. ממטבח איטלקי ועד אסייתי ואפילו ים תיכוני, אזור הכנרת מתהדר במבחר מענג לכולם. מפעלים אלה לשרת תקציבים שונים, הבטחת ארוחה מהנה לכל המבקרים מבלי לשבור את הבנק.

טעימות יין וביקורים ביקבים

האזור הסובב את הכנרת ידוע בתרבות היין העשירה שלו, מה שהופך אותו ליעד חובה לחובבי יין. מספר יקבים מקומיים מקדמים בברכה מבקרים לסיורים, טעימות ואפילו הזדמנויות לרכישת יין. גלו וטעמו את הטעמים הייחודיים שהטרואר של האזור מעניק ליינות שלו תוך רכישת ידע על תהליך ייצור היין והזנים הגדלים באזור.

קניות מזכרות לאוהבי אוכל

לפני שאתם עוזבים את אזור הכנרת, אל תשכחו להביא איתכם חתיכה מהסצנה הקולינרית המענגת. שווקים וחנויות מקומיים מציעים מגוון של מוצרי מזון, כגון שמן זית, תבלינים, ממתקים ואפילו יינות, המהווים מזכרות או מתנות נהדרות. פריטים אלה הם לא רק דרך טעימה לזכור את הטיול שלך, אלא גם הזדמנות לחלוק את הטעמים של אזור הכנרת עם חברים ובני משפחה בבית.

לסיכום, את החוויות הקולינריות העשירות העומדות לרשות המבקרים באזור הכנרת באמת שאסור לפספס. בין אם אתם מחפשים מאכלים מקומיים אותנטיים, טעימה מהמטבח הבינלאומי, סיורים ביקבים, או סתם ארוחה בלתי נשכחת תוך כדי טבילה בנופים המדהימים של האגם, לכנרת יש משהו לכל אחד. אל תשכחו לבדוק כמה מהחוויות התרבותיות סביב הכנרת, כמו ביקור בכפרים הדרוזיים, כפי שהוזכר בסעיף הקודם, לחוויה קולינרית סוחפת עוד יותר.

חברות טיולי סירות מובילות בכנרת

גלו את חברות טיולי הסירות המובילות הפועלות באזור הכנרת, המציעות חבילות שונות וחוויות ייחודיות כדי להפיק את המרב מהביקור שלכם.

חברת סיור בסירה תכונות מיוחדות
חברת שייט הגליל מציע סיורים על פי נושא, כגון סיורי זריחה וסיורים בהיסטוריה המקראית, עם מדריכים מומחים המספרים על החוויה
טיולי הכנרת של יגאל מספק סיורים פרטיים הניתנים להתאמה אישית עם אפשרויות לארוחות על הסיפון, מוזיקה חיה וביקורים באתרים היסטוריים סמוכים

שאלות נפוצות לגבי סיורים ברחבי הכנרת

בדוק את השאלות הנפוצות ביותר והתשובות שלהן הקשורות לטיול בכנרת וסביבתה.

  • מהו הזמן הטוב ביותר בשנה לבקר בכנרת?
    הזמן האופטימלי לבקר בכנרת הוא בעונות האביב (מרץ עד מאי) והסתיו (ספטמבר עד נובמבר). בתקופות אלה, מזג האוויר נעים, מה שהופך את זה לחוויה נוחה לחקור את האזור ואת האטרקציות שלו עם קהל תיירים קטן יותר מאשר בקיץ.
  • האם יש חששות בטיחותיים בעת השתתפות בסיורים בסירה בכנרת?
    בטיחות היא בראש סדר העדיפויות של מפעילי תיירות, וכל החברות בעלות המוניטין מצייתות להנחיות הבטיחות כדי להבטיח חוויה מהנה לכל אורחיהן. הסירות מצוידות באפודי הצלה, ומדריכי טיולים מקצועיים מלווים את המבקרים לאורך כל המסע. מומלץ לעקוב אחר הוראות הבטיחות הניתנות על ידי מדריכי הטיולים ורב החובל של הסירה.
  • האם ניתן לשלב ביקורים באתר התנ"כי עם אטרקציות אחרות בסיור של יום אחד?
    כן, מפעילי תיירות רבים מציעים חבילות טיול חד יומיות המשלבות ביקורים באתרים תנ"כיים שונים עם אטרקציות סמוכות, כגון מעיינות חמים, מוזיאונים וחוויות תרבותיות. אתה יכול לבחור את החבילה המתאימה ביותר לתחומי העניין שלך ולאילוצי הזמן, מה שמאפשר לכסות מספר אטרקציות ביום.
  • אילו אפשרויות לינה זמינות סביב הכנרת?
    ישנם מגוון מקומות לינה המתאימים לתקציבים והעדפות שונות באזור הכנרת. תוכלו למצוא באזור מלונות יוקרה, צימרים בוטיקיים, בתי הארחה ואכסניות. מומלץ להזמין מקום מראש כדי להבטיח את המחירים והזמינות הטובים ביותר.
  • האם פעילויות כלשהן סביב הכנרת מתאימות למשפחות עם ילדים?
    כן, פעילויות ואטרקציות רבות סביב הכנרת מתאימות למשפחות עם ילדים. סיורים בסירה, ביקורים במוזיאונים, חוויות תרבותיות וטיולים בטבע מתאימים לילדים, מה שהופך את האזור ליעד ידידותי למשפחות. חלק ממפעילי התיירות וספקי הפעילות מציעים תעריפים לילדים, מה שמבטיח חוויה ידידותית לתקציב למשפחות.
  • האם יש צורך במדריך בעת טיול הכנרת?
    בעוד שניתן לחקור את האזור באופן עצמאי, מדריך מקצועי יכול לשפר מאוד את החוויה על ידי מתן תובנות היסטוריות, תרבותיות ודתיות יקרות ערך. מדריכים יכולים גם לעזור בניווט, להציע את המסלולים הטובים ביותר ולהמליץ על פעילויות, אוכל וקניות מזכרות. מפעילי טיולים רבים מציעים אפשרויות סיור מודרך קבוצתי ופרטי.

יתרונות הטיולים סביב הכנרת

גלו את היתרונות הרבים של יציאה לטיולים מרגשים סביב הכנרת.

  • משמעות רוחנית: התעמקו בהיסטוריה המקראית העשירה הקשורה לכנרת ובקרו באתרים כמו טבחה, כפר נחום והר האושר.
  • חוויות מרעננות: הירגעו במעיינות חמים תרמיים ותיהנו מהתכונות הטיפוליות של מים עשירים במינרלים אלה, כמו גם ביקור במעיינות החמים של טבריה.
  • נופים מגוונים: צפו בנופים עוצרי נשימה מנקודות תצפית שונות כגון מצוקי ארבל והר בנטל, המציעים נוף פנורמי של הסביבה הטבעית המדהימה.
  • טבילה תרבותית: השתתפו בפסטיבלים ססגוניים, גלו את המטבח הדרוזי המסורתי ולמדו על החיים העתיקים בכפר התלמודי קצרין, כל זאת תוך מתן הצצה לתרבות העשירה של האזור.
  • הרפתקאות בחיק הטבע: סיירו ברמת הגולן עם מסלולי ההליכה והמפלים היפים שלה, או בקרו באתרי צפרות כמו שמורת הטבע החולה לאינטראקציה מענגת עם הטבע.
  • אוכל טעים: התענגו על מנות מעוררות תיאבון מהסצנה הקולינרית המגוונת, כולל דגים מקומיים, מטבח ישראלי ומבחר אפשרויות בינלאומיות, לצד טעימות יינות וכרמים אזוריים.
  • אטרקציות ייחודיות: בואו לחוות אטרקציות נדירות כמו מוזיאון יגאל אלון, המציג סירות עתיקות שקועות בתוך מים גואים, או בית הכנסת ההיסטורי עץ החיים בתוך גן לאומי חמת טבריה.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן